A Snapchat megnyitotta a kapuit az AR hirdetéseknek

Az utóbbi egy hónapban a Snapchat rengeteg újdonságot mutatott be, ami az AR technológiára támaszkodott. Voltak itt Bitmojik és egyéb tárgyak, amiket kivetíthettünk a valóságba, de persze a legnépszerűbb (nyilván) a táncoló hotdog volt. Ezt a kis karaktert már rengeteg mémben láttuk, de most, hogy megjelent a kiterjesztett valóságban is még népszerűbb lett. A hotdog olyan népszerű volt, hogy több, mint két-milliárd alkalommal használták a felhasználók. És ez csak egy ilyen volt. Ez nyilván arra ösztönözte a befektetőket, hogy a saját reklámjaikat is helyezzék el az alkalmazásban. Szóval ha használunk Snapchat-et ne lepődjünk meg, ha mondjuk egy szárnyas fejvadásszal fogunk találkozni egy ilyen üzenetben.

Hagyj egy választ

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük